OAK 211

Bilen gick ÄNTLIGEN igenom besiktningen!!!

Tredje gången gillt som man säger! Woho!
Var som sagt och besiktade bilen idag (igen). Det tog typ 2 sekunder och gick på 200 kr, inte mer! Lätt värt det, eller?

Men jag är nöjd, för att min bil fungerar som den ska! Nu kan jag och röda faran köra lagligt på vägarna!
Se upp gott folk!

Har varit väldigt duktig idag också. Jag och Jocke tog en promenad, gick bort till mamma och pappa. Sen var vi hos Micke och Lotta, kollade på deras lägenhet som de börjar få ordning på nu. Jättefin! Sen blev det film hemma i soffan, Avatar. Jocke sitter fortfarande och kollar på den, men jag har redan sett den så jag bloggar istället!

Nu ska jag sova för jag börjar 06.30 imorrn!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0