Greys night!

Serier serier... och åter serier!
Jag kan inte komma på en enda serie som jag inte ser (?) Eh okej, INTE Dexter, sorry Ellen och Åsa! Den serien har jag inte fastnat för.
Men annars är min vecka ganska späckad:

Måndag: Svenska Hollywood Fruar
Tisdag: Desperate Housewifes, Gougar Town
Onsdag: Greys
Torsdag: Lyxfällan
Fredag: Eh, ja nånting som går på tv, oftast en frossarkväll med tjejerna brukar det bli.

Min dagliga rutin, serier som jag ser VARJE dag är That 70´s Show, Simpsons, Family Guy, 2½ Män, Scrubs.

I LÖÖÖÖÖÖV TV!!! Det är min hemlige älskare! ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Frida du måste ju se The Mentalist!!!

2010-05-05 @ 21:14:45
URL: http://ebonite.se/esa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0