Att få ett litet gudbarn...

Igår var det dags, det var dop för Lukas i Härnösands domkyrka.
Jag var inte alls nervös inför min dikt som jag skulle läsa upp i kyrkan, men när vi satt inne i det lilla rummet och väntade så kom nervositeten.
Först skulle jag läsa ur evangeliet och sen en dikt som jag själv skrivit (hittat på internet). Evangeliet gick jättebra, men när det väl var dags för min "Att få ett litet gudbarn" dikt så var det svårt att hålla tårarna tillbaka. Men det gick, jag lyckades trots att rösten vek sig lite.

Hela dopet var jättefint och efteråt bjöds det på MYCKET god mat. Emilia hade gjort mat för en hel armé! (lite roligt med tanke på att vi höll till på KA5).

Tack för en toppen dag Emilia, Martin och lilla Lukas.
Är så stolt över att ha blivit betrodd med titeln gudmor! ♥












Glömde säga att Lukas var sååå duktig hela dan. Jätteglad och ursöt! Som vanligt!!

Kommentarer
Postat av: Sara

gudis vad snygg han var =)

2010-05-18 @ 08:56:23
URL: http://sawja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0