Absolut överrens!

Igår var vi ute hos Sofia och Jens i Jens föräldrars stuga i Ulvik.
Vi grillade, spelade spel, drack gott och njöt av solen!
Nu vill jag verkligen att sommaren ska komma!

Vi spelade Absolut Överrens hela kvällen typ. Jag vann två gånger, en gång med Ellen och en gång med Åsa!
Sen fick jag turen att ha Mathias på mitt lag. Vi brukar vara kung på det spelet (vi har typ samma sjuka hjärna) men den här gången hade Mathias druckit liite mer än mig så vi var inte lika synkade!
Men det var kul ändå.. host host!

Pratade nyss med Ida och hon satt på Arlanda nu på väg hem! Wiiiie!
Så imorgon efter jobbet ska jag träffa henne och få höra om allt roligt de gjort nu!
Förbereda mig på vad som komma skall när vi åker till USA nästa år! GULP!

Här kommer lite bilder från igår:


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0