Wonderful!

Har fått lite klagomål över mitt senaste inlägg, och jag håller med, inte världens mest peppande inlägg.
Men nu känns det hela mycket bättre, eller så har jag helt enkelt slutat bry mig. Lika bra det!

Igår var jag och åt after work med tjejerna på jobbet. En riktigt rolig grej att göra så där på en helt vanlig onsdag. Sånt borde man göra oftare! Bjuder på bilder imorrn, orkar inte ikväll.

Ikväll var jag och kollade på Timrås match, en bra match men dålig domare (som vanligt).
Men på lördag är det dags igen, då har jag en känsla att de kommer att vinna!

Nu ska jag hoppa i sängen! Jobb imorrn och sen är det HEEEELG! Äntligen, det kändes ett tag som det aldrig skulle komma till det.

Sov gott allhop! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0