Vad hände?

Har sovit bort typ hela kvällen!
Efter jobbet idag åkte jag och tränade med Sofia, skönt att få röra lite på sig, men jag tror det var det som fick mig att däcka i soffan sen.
Vakande och helt plötsligt var klockan åtta! WHAT?!

Tur att man är ledig imorrn så det inte spelar nån roll om det blir lite svårt att somna ikväll.
Dock väldigt irriterande att jag missat större delen av Timrås match som går på tv just nu.
Men nu sitter jag iallafall och kollar och hejjar för fullt!! Viktiga poäng idag som kan ta de upp på slutspels-plats! Skulle inte sitta helt fel!

Så håll tummarna för Timrå kväll!!

Kommentarer
Postat av: Krullan

jag tränade imorse ja istället som du kanske märkte! :)ha sköna lediga dagar nu=)kraaam

2010-03-09 @ 22:32:18
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: madde

Håll dig till sanningen frida.. ni har fortfarande oss att passera plus ett steg till innan ni är där uppe! det som sker nu är att ni och vi vinner på torsdag, sen vinner ni och vi igen på lördag, alla med lagom många mål och vips är MoDo i slutspel

2010-03-09 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0