"Tjalalalalalala"

Timrå IK! Timrå IK! Timrå IK! Timrå IK! Timrå IK!

Äntligen! En underbar seger kväll.. och mot MoDo dessutom. Kvällen kunde inte sluta bättre!

Men kvällen började inte särskilt bra, trodde aldrig jag skulle få se matchen.
När jag kommer ut till bilen och ska åka till mamma och pappa för att kolla på matchen (för de har alla köpkanaler)
så sitter jag fast! Bilen rör sig inte en meter, jävla snö!

Så Jocke får komma och skotta ut bilen och hjälpa mig, det tar ungefär en kvart! Gaaah!

Så kommer jag hem till mamma och pappa, slår på tv:n och Timrå gör måååål!
Ringer till Jocke och ska berätta att Timrå leder!

Jag: "Jaaa, Timrå 1-0!!"

Jocke: "Jag vet, den går på vanliga Canal+ Frida. Vi har den hemma. Kollade du inte upp det?"

Doh!

Så efter första perioden så var det bara att packa in sig i bilen igen och åka hem för att se resten av matchen!

Men vad gör det när kvällen slutar såhär?!


Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha du är ju rolig du Frida! själv kunde jag inte se den för båda mina kanaler dvs både canal+ och ppv kanalen bestämde sig för att sluta fungera fem över sju!

p.s resterande del av inlägget ignorerar jag till fullo!

2010-03-01 @ 22:49:19
Postat av: Pia

Hahahahahahaha!!!



När jag visade din svärfar mms:et på dig i full Timrå-mundering så sa han oxå; "Men dom har ju den här kanalen på sin egen TV!"



Pöss!

2010-03-02 @ 10:22:22
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Pia

Tjena Snygging!



Om du har bloggtorka så kan du ju alltid anta en utmaning och svara på 33 frågor...



Kolla min blogg!



Puss och Kram

2010-03-04 @ 20:17:43
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0