Sunny side of the street!

Ikväll är det riktigt mycket fredagsmys hemma hos oss!

Kvällen började med att jag lagade lite god mat, fläskfilé med klyftpotatis.
Jocke hällde upp ett glas vin åt mig medans jag gjorde maten (vuxenpoäng!).

Nu har vi kollat på Let´s Dance och nu är det Solsidan, hur roligt program som helst!!
Haha, jag sitter mest och skrattar åt Jockes garv när han kollar på Snål-Ove! Hahaha!!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorrrn blir det middag och bio i Sundsvall. Jag och Ellen ska till Birsta innan och shoppa lite, har redan gått en vända på stan så det får inte bli alltför mycket pengar spenderade!

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Bloggfiende!

Eeeeeeeeeeeyyyyyy! Var är min blogglänk?? WTF!??? EBONITE.SE/ELLEN!! DÅLIGT!!!!!!

2010-03-05 @ 22:15:55
URL: http://Ebonite.se/ellen
Postat av: Bloggfiende!

Eeeeeeeeeeeyyyyyy! Var är min blogglänk?? WTF!??? EBONITE.SE/ELLEN!! DÅLIGT!!!!!!

2010-03-05 @ 22:16:32
URL: http://Ebonite.se/ellen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0