Mysfika!

Dagen har varit fylld med mys, skratt och tjejsnack!
Vi har varit på Waynes och fikat, lilla Lukas och Emlia var också med. Det var så längesen jag fick träffa och hålla i Lukas, och det är lika mysigt varje gång!

Sen var vi och handlade lite middag på Coop (eh jag vet, dålig reklam för Lidl, men min ursäkt var att det var på vägen).
Där upptäckte vi en trevlig överraskning, som iofs jag och Ellen upptäckte redan i sommras när vi var i Skara.

Gräddfil vi chipshyllan! Typ världens smartaste idé! Bra gjort!

Ikväll blir det Greys hos Maja, sen en lång avskedskväll med Jocke för han åker till Sälen imorrn.
Ganska skönt att vara själv, men jag hatar verkligen att sova själv. Men Ellen har erbjudit mig en sovplats hos henne om jag vill. Naaah, thank you darling!

Nu bli det middag, thaiwok som jag gjort själv av ett recept från Ellen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0