Monday bloody monday!

Idag är det måndag IGEN och det känns lika tungt varje gång att man har en hel vecka framför sig innan det blir helg igen.
Ikväll jobbar kväll, 12.00 - 20.15. Ganska skönt att få en sovmorgon efter att ha jobbat dag hela förra veckan, plus att det blir lite OB-pengar! Det gillas!

Ikväll är det ännu ett avsnitt av Svenska Hollywood Fruar och det är typ det bästa programmet som finns!! Är glad att jag hinner hem till det! Woho!!

Känns ändå som jag hunnit med mycket nu på morgonen, har bokat klipp-tid till på tors och jag har bokat tid för ansiktsbehandling hos Soma nästa vecka! Ska pyssla om mig själv lite :) Skulle behöva gå på en helkropps-massage också, gynnar nog min rygg lite.

Nu ska jag borsta tänderna sen blir det jobb jobb jobb (glass glass glass).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0