Min privata bil-verkstad!

Idag fyller min kusin Mathias år! Grattis på födelsedagen!
Har varit där och fikat ikväll, träffat släkten och så, riktigt trevligt!

Tidigare idag har min bil varit på min privata verkstad: Pappa!
Skulle fixa min passagerar-dörr fram som inte gått att öppna på ett halvår.
Så tar pappa bort dörren för att börja trixa med alla dess grejer som sitter där. Men han tycker att allt ser ut som det ska så han sätter bara tillbaka dörren och kollar om det funderar ändå.

Och det gör det såklart! Jaha? Så då har det tydligen inte varit nåt fel på min dörr.
Så nu hoppas jag att min bil går igenom besiktningen på tors. Ska göra en sista check på ons så att allt är som det ska!

Tack Pappa! ♥

Nu har vi laddat för kvällen med ost, kex och vindruvor! Mumma!
Ska se filmen The Gamer, hoppas den är bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0