Middag, bio och shopping!

Igår blev det shopping i Birsta med Ellen och Erika hela dan. Hittade dock inte så mycket, ett linne, en blus och lite scrapbooking saker.
Men det var ändå en riktigt rolig dag. Jag och Erika turades om att skjutsa runt Ellen i en rullstol. Till en början skämdes Ellen för hon tyckte det var så lågt man kunde gå (rätt iofs för jag kände mig som en jätte bredvid henne och Erika) men efter ett tag så kom hon på att det var ju rätt bekvämt att få bli skjutsad runt hela Birsta City!

Plus att vi hade nånstans att hänga våra väskor och alla påsar! PERFEKT!

Sen blev det middag på Bite Line i Sundsvall, taco buffé! Gott!
Vi gick sen vidare till bion, Shutter Island hette filmen. Tyckte filmen var sådär, väldigt skum.. det kanske var för att jag inte hade världens bästa koncentration heller efter att ha varit uppe sen sju och tvättat sen sprungit en hel dag i Birsta.

Tack för en jättetrevlig dag allihop!

Nu ska jag till pappa och fixa min bil inför besiktning på tors :/ Håll tummarna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0