Lite färg!

Har kommit hem från Sofia nu, Marie har hjälpt mig att färga mitt hår. Inga "crazymoves" utan bara lite uppfräshning! Och det kan jag säga behövdes, desperat! Mitt gråa hår blir allt fler... gulp!

Nä riktigt så illa är det kanske inte.. men nästan, kan det vara så att man börjar bli gammal på riktigt nu?

Imorrn är det sista dan innan påskledighet, och om gudarna är med mig så hoppas jag att det inte blir alltför stessigt!
Vi kan verkligen behöva en dag utan total stress! Så håll tummarna för oss imorrn.

Nu ligger Jocke och sussar så gott i sängen, har börjar 01.30 inatt, stackarn. Så nu ska jag borsta tänderna sen ska jag joina han tänkte jag.

God natt!

PÖSS ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Såg dig på elviskonserten! (inte förvånad). Vi var publik innan paus (It was AWESOME:D) och körade andra halvan:D

2010-04-01 @ 14:31:44
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0