Godmorning Sunshine!

Åh vilken dag!

Solen skiner, fåglarna kvittrar och asfalten börjar sakta men säkert vakna till liv igen!
Vågar man säga att våren är här?

Jag ska iallafall inte gå till jobbet idag i varma vinterkängor, nej nej idag blir det sneakers för hela slanten!

Som jag nämnt förut så är Jocke i Sälen med grabbarna, och jag kan inte ens föreställa mig hur underbart de har det nu!
Men nej nej, jag är absolut INTE avundsjuk, inte alls. Verkligen! Nej men jag är inte det... (damn it!)

Jag har ju faktiskt turen att få vara inne hela helgen, stressa med jobb, höra underbara klagomål från kunder, tömma pantmaskinen, göra khg, avskrivningar. Åh underbara helg! Love it!

Nu ska jag hoppa in i duschen... måste ju vara lika fräsh som den här dagen!



"It´s a beautiful morning!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0