Fridl på Lidl!

Nu var det ett tag sen som jag uppdaterade min blogg. Sorry!

Denna vecka har inte varit rolig, jobb-mässigt alltså. Snacka om stress-mage!
Men nu är den veckan över och imorrn börjar en ny, hoppas att den inte är lika stressig.

Igår åt vi middag uppe hos Ellen och Matte, såg på Timrå matchen som bara blev skit. Och jag gör som vilket annat Timrå-it som helst skulle gjort.. skyller på domarn!
Efter det tog vi det bara lugnt och såg på film, 2012. Den skulle jag INTE ha sett, nu tänker jag bara på vad jag måste hinna med innan vi alla ska dö 2012! Åååååh, jag är ju en som verkligen tror på sånt där! DOH!

Nu har vi precis ätit en god middag, med kött, pommes, majskolvar, vitlöksbröd (Ellen jag gjorde mitt egna, klapp på axeln till mig) och vitlökssmör. Ja jag ÄLSKAR vitlök och Jocke åt lika mycket själv så jag kan hångla med han hur mycket jag vill. Muhahaha!

Bjuder på lite bilder från i veckan, after work på Hamnkrogen med jobb-brudarna och Lidl Roadshow!


Lunch på Lidls Roadshow



Lindas bebis-mage




Kommentarer
Postat av: Sara

haha va helvete..fin bild

2010-03-22 @ 14:51:48
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0