Damma av plånboken

Har varit och besiktat min bil idag. Pappa har hållit på för fullt med att fixa en massa saker som har krånglat lite på min bil, men trots pappas hårda jobb så måste jag ändå besikta om den.

Det var spindeleder,spindelnät, damasker, suspensoarer, handbromsen, fotbromsen jag det var en hel del helt enkelt!
Men som tur är så ska pappa hjälpa mig med vissa saker, och Jocke med! Vilken tur det är att man har en händig pappa och en händig karl (jo Jocke kan han också, men inte som min pappa :))

Idag har vi tvättat så jag ska ta tag i strykning och lite städning nu. Wiiie!

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Pia

Exakt VAR sitter "suspen" på din bil???



Tacksam för svar!



Mvh



Förvirrad förare med rosa rattmuff

2010-03-11 @ 18:43:33
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0