Bloggtorka!

Tog min dator till jobbet i måndags för att göra schema med Linda.
Sen dess har jag inte orkat plocka upp den ur väskan. Så därför har det blivit lite dåligt med bloggandet.

Men nu har ju min kära vän (eh bloggfiende) Ellen också skaffat blogg, så nu känner jag att jag måste börja uppdatera min blogg mycket oftare för att hänga med i tempot!

Inte nog med att jag fått konkurens, så har hon dessutom en MYCKET snyggare blogg än mig!!!
Och han som skulle hjälpa mig få min blogg snygg är ingen mindre än hennes fästman.
Så det ser mörkt ut för Fairyday :( SNYFT!

Nej skämt å sido, kul att du börjat blogga Ellen... nu har vi en ny hobby tillsammans utöver att "skräpa" ;) Ska länka till Ellens blogg i ett inlägg efter detta, men nu har jag inte sidan i huvvet (vissel vissel)

PÖSS PÅ DIG DARLING!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0