Volcom ♥

Har nyss kommit hem från jobbet, har snott ihop lite gott och sitter just nu och kolla på Let´s Dance!
Det enda som saknas nu är Jocke.. han jobbar natten inatt, så har började kl sex ikväll och jobbar till sex imorrn bitti. Hatar verkligen att sova ensam, jag somna alltid så sent då! Jag hör ljud, ligger och funderar på om jag verkligen låste dörren, räknar ner timmarna tills jag ska börja jobba igen, funderar på allt jag skulle gjort om jag var ledig och mycket mycket mer. Allt förutom att räkna får!

När vi var i Lofsdalen på nyår såg jag en tjej som hade en skitcool jacka, en lila och gul volcomjacka! Jag tänkte att jag bara MÅSTE ha en sån jacka till mina lila täckbyxor! Så jag har letat och letat men inte hittat den.. tills idag! Hittade äntligen jackan med stort J!! Så nu är den beställd och jag håller verkligen tummarna på att den inte är restad! Beställde dessutom en klocka, har redan en likadan fast svart så det fick bli en grön nu! Jag älskar verkligen klockor! Har hur många som helst.. I´m a clock o´man!

Nu börjar Let´s Dance igen!



Min snygga jacka (hoppas den finns i lager)

/Nilly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0