Teknikens under...

Det blev inge bloggande igår, och det är för att vårt internet fungerar lite när det vill! Gaah jag blir galen! Jocke ska ringa till Tele2 och säga ett och annat! ;)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och påbörja min LÅNGA jobbhelg!! När man jobbar helg är alltid fredagarna värst! Man ska påbörja sin långa och tråkiga helg, laddar med en kopp kaffe, går igenom allt som måste göras och rätt vad det är så är kl tre och alla börjar packa ihop sina grejer och säger: -"Nä nu ska jag gå hem, ha en trevlig helg Frida, ring om det är nåt! Ses på måndag!"
Åååååh, det är det värsta!!! Om 5 timmar får jag höra de ljuva orden igen! Vill inte....

Hej hopp gummi-*piiiiiiiiip*!

/Nilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0