Söndag!

Söndagar är nog den bästa dagen på hela veckan, näst efter fredag eftermiddag då man har hela helgen framför sig!
Idag har jag och Jocke varit på birsta, för jag tänkte att jag kanske kunde hitta nåt fint till mig själv :) Men det blev så att Jocke var den som hittade fina saker till honom! Två par fina byxor köpte han, och t-shirtar, ps3 spel, kablar (nåt han skulle ha till ps3 spelet). Jag hittade även lite saker till mig själv, leggings på Gina Tricot, en mössa och det bästa av allt var att jag ÄNTLIGEN hittade SingStar - Disney! Jag köpte ett Ps3 spel till Jocke i julklapp och jag fick SingStar av mina föräldrar så nu har jag köpt Disney-skivan som jag alltid velat haft sen Anneli hade med sig det på en fest hos Marie! Wiiiie.. barnet i mig kommer fram igen när jag hör Disney-låtar! :)

Nu ska vi göra mat, fläskfile och potatisgratäng blir det idag! MUMS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0