Movienight


Kom nyss hem från Östman/Erikssons, det var jag, Jocke, Ellen, Matte, Sofia, Jens, Åsa & Johan. Vi såg på film i Ellen och Mattes bio (hur avundsjuk blir man inte på folk som hat egen bio hemma).
Kvällen började med middag på Royal med jobbet. Vilket lyx att få äta på restaurang, riktigt god mat var det! Jag åt fläskfilé med gratäng och kantarellsås. MUMS!
Det tråkigaste var att Linda var tvungen att stanna hemma för hennes man blev tvungen att åka ut på jour, så hon fick va hemma med Kalle. TYPISKT! Men nästa gång ska hon bara va med.. oavsett!

Nu ska jag borsta tänderna och sen försöka släpa min andre hälft ur soffan!

Natti natt!



/Nilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0