Kvällspromenad!

Jag & Jocke har precis kommit hem från en lång kvällspromenad! Vi gick förbi mamma & pappa och sa hej en liten stund, fick oss en gott skratt! Så sjukt roligt att se hur Jocke stojjar och berättar sina händelser för mamma & pappa och de garvar lika mycket!

Nu har vi kommit hem och ska dricka en kopp kaffe samtidigt som vi kollar på Paradise Hotel! Wiie!

Måste bara få visa lite bilder på mina Elvis-vin! Jag har fyra flaskor nu, den första fick jag av Ellen när jag fyllde år för 2 år sen tror jag det var. Sen har jag fått en flaska av mamma & pappa, och nu fick jag en av Ida, Maja & Martin dan innan Ida & Martin skulle åka. Tack snälla ni! Ni är de bästa! ♥




Min underbara Elvis! ♥

Har totalt glömt bort att hedra honom här på bloggen! I fredags den 8/1-2010 skulle Elvis ha fyllt 75 år! Så i fredags slog jag på min dvd "Elvis-By the Presleys" som är en dokumentär där hans familj pratar om han och hans liv. Den skivan är ganska söndernött kan jag säga, jag har sett den X-antal gånger!
LOVE ELVIS- FOR EVER! ♥


-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-

Trevlig kväll!
/ Nilly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0