Känns bra nu...

... att man inte är husägare just nu. Tänk att behöva ge sig ut och skotta för att sen när man vänder sig om inse att man måste börja om från början igen bara för att det snöat en meter till!
Ganska skönt att ligga inne och kolla ut medans vaktmästarn sköter det!

I fredags var brudarna här och vi skulle sjunga Singstar, men så efter många försök så insåg vi att Ps2 skivor inte passar till Ps3-slim fit. Jä*LA SKIT!
Så idag fick jag ett samtal från Jocke (han är hemma och är sjuk) som skulle spela NHL-10, han spelar aldrig tv-spel men vill lära sig nu.. fråga mig inte varför!
Iallfall så var han laddad för att skälla ut mig...

Jocke " - Varför har du och tjejerna förstört mitt PS-spel?!!

Jag "-Va? Jag har inte förstört ditt spel!"

Jocke "- Men det fungerar inte nu iallfall, det händer ingenting när jag trycker på dosan!!"

Jag "- Men har du testat starta dosan då? Det finns ju en glansig knapp vid start som man måste trycka på eftersom dosan är sladdlös."

Efter lång tystnad...

Jocke "- Eh sådär, nu fixade jag det!"

Haha, inte så mycket för det tekniska Mr. Nylander!

Kommentarer
Postat av: Celie

Hahaha vad roligt!! :D

2010-01-27 @ 19:41:46
Postat av: Frida

Haha, ja han är inte världens mest tekniska ;) Hur är läget med dig?

2010-01-27 @ 20:21:53
Postat av: Celie

Haha, riktigt roligt! :) Det är bara bra med mig! Åker ner till Rickard i frankrike på måndag och blir där i sjuuuu veckor !! Ska bli såå underbart. Så då blir det skidor för hela slanten.

Hur är det själv då?

2010-01-28 @ 21:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0