Ikväll blir det iallafall bio!

Sist vi "lussetjejer" skulle gå på bio så gick det ju ingen bio! Eh uppdaterade tjejer...
men ikväll gör vi ett nytt försök, hoppas att vi har kollat rätt på alla tider den här gången nu då!
Det blir Avatar, alla jag pratat med som har sett den säger att den är bra, så jag hoppas att jag har samma smak.
Hur som helst, det är gott med bio-popcorn!

Försökte byta bort min kvällspass som en dagspass imorrn, det är ju derby, MoDo-Timrå och jag har inte sett ett enda derby hittills och nu när det är så jämt mellan laget kan allt hända!
Men jag lyckades inte flörta tillräckligt mycket så jag får bara se 3:e perioden!

Peace!

/Nilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0