Hemma-spa!

Idag har jag haft hela lägenheten för mig själv, och eftersom jag inte var ute igår så var pigg på en söndag!
Så idag har jag gjort ansiktsmask, noppat ögonbrynen, målat naglarna (fast mitt nagel-arbete kommer vara förgävas imorrn när jag jobbar) inge roligt att göra sig fin när man förstör allt i jobbet!

Ikväll blir det tacos till middag, ska åka och handla när Jocke kommer hem från backen!
Min bil står fortfarande nere på Lidl sen igår då vi var och käkade så jag måste åka och hämta den när vi handlar.



Kommentarer
Postat av: Idaaa

Min älskade stjärna! Hittade trådlöst internet i en kokosnöt här borta. Allt är hur bra som helst över 30 grader varje dag och 27 i vattnet ligger på stranden mest hela dagarna och har försökt surfa ganska mkt det e inte lätt drunknar mest men endå. Bakis som sjutton blir alltid massa öl till solnedgången bor med

massa sköna människor från hela världen hänger medt med två as roliga killar från aus o USA drar till nicaragua på ons wee min spanska har inte kommit tillbaka haha goodwill luck Ida and Martin tänker på dig älskling puss puss

2010-01-24 @ 15:14:49
Postat av: Nilly

Hi Babe! Åh låter ju som att ni befinner er i paradiset it self! Här hemma är det lika mycket snö som när ni for! I fredags var tjejerna hemma hos mig och vi satt och skrattade åt dig och ditt youtube-klipp :) you are my special-girl!

Saknar dig jättemycket! Vi har börjat spara till vår USA resa nu! Wiie! Hälsa Martin!

2010-01-24 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0