"Happy wife Happy life!"

Har suttit och kollat på husfruarna i New Jersey på 5:an. Det handlar om typ 5 eller 6 rika hemmafruar och deras fantastiska liv. Jag är inte direkt nån jättefeminist så att få vara hemmafru och slippa jobba vore ju rena drömmen! Kanske inte om man bor i Härnösand, då skulle man ju lessna på 5 min, men om man bodde i en stad där det alltid finns saker att göra så skulle jag inte bry mig för fem öre om Jocke var den som drog in storkovan! Oh my God, orka jobba liksom!

Iallfall så var det en av fruarna som ville göra sillisar, och hennes man tyckte att det var onödigt för han var mer en "Ass-man" så han förstod inte varför det var så vitkigt. Men tillslut så lyckades hon övertala han om att han skulle betala hennes nya boobisar (eh kanske inte så svårövertalad iofs).
Iallafall.. hans motto, och varför hon alltid fick som hon ville, var: "Happy Wife, Happy Life!" Ett väldigt bra motto som jag tycker att fler män borde sträva efter. Ge oss det vi vill ha så blir ni också glada ;)

Nu är det snart En annan del av Köping, och det vill jag icke missa!

Trevlig fortsättning på söndagskvällen!

/Nilly


"Happy Wife Happy Life!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0