Halv 11 på en LÖRDAG!

Nu har man varit uppe på höga och kört ett hårt träningspass med Ellen & Åsa! Riktigt roligt när man är några stycken som kan träna ihop och snacka lite skit samtidigt (eller ja inte samtidigt som vi tränar för vi har inte flås nog för det).

Ikväll blir det middag på Amenta med lucia-tjejerna, ska bli riktigt gött och roligt att få träffa och snacka lite med tjejerna.
Igår var vi i Birsta och shoppade, jag, Ellen, Sofia, Åsa och Marie. Trodde att jag hade köpt hur mycket som helst, men när jag kom hem och plockade upp mina påsar så var det inte så mycket som jag trodde. Men ÄNDÅ hade jag spenderat så mycket pengar, hmm...

Nu ska jag snart åka till mamma & pappa och säga hej. Var så längesen jag var hos de nu!

Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0