Gymbesök

Ja inte GYN-besök om ni trodde det!
Imorrn blir det träning igen, haha går ganska långt mellan gångerna.. men som man säger: "den som väntar på nåt gott.. blir inte fet!"
Det är jag och Ellen som ska upp och pumpa igen (vilka annars, värsta fitness-brudarna då).
Måste köpa lite nya träningskläder, behöver en ny sporttop, de jag har är lite utnötta efter alla år av fotbolls-spelande. Dock fick jag faktiskt två nya av mamma! Tack mamma!

Har precis gjort räkningarna, det är det värsta med den här tiden på månaden. Först ser man lönen man kommer få och all möjlighet till shopping, men så fort man sätter sig ner för att räkna ihop alla räkningar så dör den lyckan!
Det är inte direkt till min födel att jag beställt en ny skidjacka för 2100 heller! Men hey, I love it!

Nu ska jag sova.. upp tidigt imorrn och beskåda kaoset på jobbet! (vi bygger om hela butiken!)

Zzzzz...



/Nilly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0