Förberedd...

Shoppade lite igår, trots att lönen inte kommer förrän på ons!
Satt och kollade lite på datorn, och det är ju så enkelt med ett litet knapptryck så det blev lite kläder, och två bikinis! Nu är jag förberedd till sommaren!

Idag börjar jag kl 11, ska snart göra iordning mig för jobb. Har blivit dunderförkyld!! Hosta och snuva! Känner ingen smak alls, drack nyss en kopp kaffe men kände inte den underbara smaken av nybryggt kaffe på morgonen! Tragiskt!
Hoppas bara inte att det är "svinis", jag brukar ju vara lite efter så det skulle inte förvåna mig om jag åker på det nu!
Peppar peppar ta i trä...


/Nilly ♥

Kommentarer
Postat av: Pia

Krya-på-kramen!



Pia

2010-01-25 @ 11:47:05
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0