Fjällen..

V.5 åker vi till fjällen igen. Ska bli skönt och få åka iväg på en liten minisemester när man är ledig. Annars gör man inte så mycket på sina lediga helger, så det är kul när det händer nåt :)
Måste bara börja packa i tid den här gången, jag är en "sista-minuten-packare" och så glömmer jag alltid något som kan va bra och ha! Jag kommer aldrig bli en sån mamma som har ALLT med sig på semestern, till fjällen, uppe i backen. Jag kommer alltid att ha glömt nåt! Tur att jag har kompisar som alltid har med sig det där "lilla extra" :) Som Ellen, hon hade med sig ett våffeljärn till Lofsdalen så vi kunde göra våfflor till lunch :) Great!

Nu ska jag snart lägga mig i soffan och se inte ETT utan TVÅ avsnitt av Paradise Hotel! Var och åt hos mamma & pappa idag, så grymt skönt att slippa laga mat åt sig själv. Jocke jobbar natt så jag hade ingen middagspartner!
Tack mamma & Pappa ♥

Läste Idas blogg idag, hon och Martin är ju ute och reser nu.
Miss you darling!!! ♥

Hej så länge!

/Nilly



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0