DÅLIGT!!

Min uppdatering av bloggen är inget annat än DÅLIGT!

Vårat internet har inte fungerat så jag har inte kunnat uppdatera nånting på min blogg, sorry alla trogna läsare!
Hittills har det inte hänt så mycket sen jag kom hem från Lofsdalen, jag har mest jobbat. Igår tog jag tag i upp-packningen av kläder som vi hade med oss i fjällen. Det är det absolut VÄRSTA med att åka iväg på semester, att man måste packa upp allt igen! Gaah hatar det!

Jag har träffat Ida sen jag kom hem, hon har ju åkt iväg till varmare breddgrader nu.. buhu :,( saknar henne redan. Är alltid lika jobbigt när man fått vara med henne i några dar och sen åker hon.
Men jag fick en jättefin julklapp av henne. En bok om scrapbooking! Där kan man få massa tips och det finns även schabloner,bokstäver, klistermärken m.m! Tack darling! ♥

Nu ska jag ta tag i en stor tvätthög som jag har.. känner mig inte peppad för min förkylning har inte gått över än!
Men men, så är det.. man måste sköta hushållet oavsett tillstånd ;)



Puss!
/Nilly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0