Bio!

Avatar...

... den ska vi se ikväll "lusse-tjejerna" :)
Har pratat med några som har sett den och de sa att den var jättebra, så jag hoppas verkligen att den är det.
Men det bästa förutom att få träffa alla tjejerna igen är.. trumvirvel... BIO POPCORN! Ah shit, älskar verkligen biopopcorn!

Idag slutade jag halv tre, men kom inte hem förrän halv fem! :( Pappa var nere på OK tidigare idag och försökte hjälpa mig fixa min bil, men det gick inte så bra, kylar "grejen" började läcka och så var vi tvungna att åka hem till mamma & pappa för att försöka fixa det. Så efter lite mek av mig och pappa (eh mest pappa, jag satt mest och sa till om det fortfarande läckte eller inte) så fungerar nu min bil (peppar peppar...). Tur att man har världens bästa pappa! Så när vi var klara så bjöd mamma på en kopp kaffe! Väldigt gott sådär efter ett pass i verkstaden ;)

Nu ska jag åka ner till bion!
Ha en trevlig kväll alla!

/Nilly ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nilly blir ju bara sötare och sötare.måste bara bli ett namn till en liten tös i framtiden:)

2010-01-11 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0