Tjejfest!

Igår var det dags för tjejfest!
Vi var hemma hos mig alla brudarna, hade hur roligt som helst (som alltid med det gänget).

Vi sjöng lite SingStar (när det ville fungera), lyssnade på musik (när Spotify ville fungera), spelade dart (tills alla pilar gick sönder) men hey, vi fixade kvällen ändå tack vare lite charader!

Hittade några lappar idag på några av charaderna vi körde;

"- Frida är ful, Marie är korean, Erika är kort, Maja är lång, Sofia är kokko, Ellen är snygg. Det är vi vänner för livet."
(hm undra vem som skrev den charaden)

"- Alfred Krantz raggar upp Maja med sin bil!"

"- Ellen tycker att osten luktar illa"

Haha, vi har sjukt bra fantasi!

Ett stort tack måste jag ge Emma som skjutsade ner oss på krogen.
Tusen tack Emma!

Tack för igår brudar! ♥




Kommentarer
Postat av: Snygg!

2010-02-21 @ 15:02:12
Postat av: Den snygga!

Det var inte jag!!!

2010-02-21 @ 16:26:15
Postat av: Sara

dendär klänningen var rejält snygg,vart ha du köpt den;)

2010-02-21 @ 18:59:10
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: Hjälpen

Har hört rykten om att de var två stiliga grabbar där som hjälpte till med att få igång ett spel, eller har jag helt fel? Glömt bort deras goda gärning?

2010-02-24 @ 12:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0