Snö snö snöööö

Får det aldrig nåt slut?!

Det verkar inte sluta snöa på ett tag, tror aldrig jag varit med om att det snöat såhär mycket, inte ens när jag var liten (vad jag kommer ihåg).
Nu ska jag snart åka och jobba, börjar kl 11, och jag kommer säkert att få skotta ut bilen, ååååh! Jag önskar jag hade ett garage och ställa den i! God damn it!

På torsdag åker vi till Sälen iallafall, då är det ju kul med snö iallafall! Ska försöka packa allt ikväll, så det är gjort. Då hinner jag komma på allt jag glömt innan vi åker!
Hämtade ju ut min nya jacka i söndags också, var huuuuur snygg som helst, riktigt nöjd är jag! Wiiie! Så nu vill jag att det blir torsdag nån gång så jag får använda den!

Men nu blir det jobba! Håll tummarna på att jag får ut min bil!


Kommentarer
Postat av: lopp

Frida.. väntar fortfarande på mitt speciella inlägg.... Zzzzzzz!

2010-02-01 @ 14:40:00
Postat av: Maria [Fotoblogg]

NU måste våren komma snart ;)

2010-02-01 @ 15:32:28
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Pia

Todiloo Raring!!!



Hoppas ju få se dig och din coola jacka i Vårdkasbacken snart!!! Du vet där man åker slalom ;o)



Kraaaaaaam Pia

2010-02-02 @ 09:36:12
URL: http://www.teammelwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0