Lördagsmys!

Idag blir det en lugn dag, fika på stan, ett litet besök hemma hos mamma och pappa sen filmkväll och bara softa!
Skönt att kunna få en lugn helg och vila upp sig lite efter den här veckan!

Och som om inte det vore nog!! OS-GULD TILL SVERIGE I NATT IGEN!
La mig i sängen igår, slog på tv:n och försökte hålla mig vaken och se curling-finalen. Men det gick inte, somnade på en gång!
Men imorse berättade Jocke att Sverige tagit ännu ett OS-guld!! WOW!

Så nu hoppas jag bara på att Timrå vinner idag också, seriepremiär efter OS-uppehållet!

Nu ska jag väcka sömntutan som ligger och drar sig.. klockan är ju ändå kvart över nio på en lördagsmorgon!!



Skål Sverige för ännu ett OS-GULD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0