Längtar...

Idag är en sån dag som jag inte kan påstå att jag älskar vinter och blir som ett barn på nytt om jag ser en enda snöflinga till!
Det är kallt, allt står still, bilar fryser, vindrutor som inte går att skrapa, kallt på jobbet... behöver jag fortsätta?

Nu längtar jag till sommaren. Och som om inte det vore nog?
Jag pratade precis med Ida på Facebook och hon är ju ute och reser nu och de har 30 grader PLUS! Ja ni hörde rätt, inte minus som oss utan PLUS!

Gaah, jag kan bara tänka mig hur bruna de är och hur härligt det måste vara att få ligga med en kall drink i handen på en varm sandstrand! (jättekul för er Ida, verkligen. Är inte alls avundsjuk på att jag har köldskador medans du har lite brännblåsor av all sol)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0