Joachim Varje Dag ♥

(Tillägnat Ida som jag inte kan ringa till)

Jag kan inte förstå att jag skriver det jag just nu kommer skriva!

Jag är förlovad!! Och jag är världens lyckligaste! ♥
Åh jag vet inte vart jag ska börja, det var förmodligen världens bästa förlovning (och då överdriver jag inte).

Det började med att Jocke kom till mig fredagen den 5/2 när vi skulle upp i backen (i Sälen) och gav mig ett presentkort på ett Kurbad som han tyckte att jag skulle få bara för att han tyckte jag varit duktig och kört ner till Sälen. Hur gulligt som helst!

Så kl 12 åkte jag upp för att få mitt Kurbad på VattuFjäll. Allt var jättefint, med tända ljus, lugn musik och ett hett bubblande bad. Så tjejen som skulle kurera mig la lite masker, masserade ansiktet, gick ut och lät mig ligga där och bara njuta. Så kom hon in igen och sa att hon skulle lägga en sista ansiktsmask på mig innan vi var klara.

Så hon la bomullspads över mina ögon, sen började hon lägga masken.
Så tyckte jag att det lät precis som nån annan var i rummet, men jag tänkte att det nog bara var jag som inbillade mig.
Men sen när hon gick ut för att låta mig njuta av badet så var det plötsligt nån som lyfte på ena bomulls-padsen.

JOCKE! Jag fattade ingenting! Han hade med sig en bricka med frukt och två glas med vin. Så satte han sig bredvid mig på badkarskanten, jag fattade fortfarande ingenting.

Så tittade han på mig, med en liten tår i ögat (ja han hade faktiskt det, Jibber-Jogos) och sa;
"-Det är nånting jag vill fråga dig."
Då förstod jag direkt! Så tog han fram asken och öppnade den. Och där låg världens finaste ring!
Så tittade han på mig och sa; "-Vill du förlova dig med mig?!"

Jag gräääät och svarade såklart JAAAAAA!

Så gick hela förlovningen till... och nu är jag världens lyckligaste! ♥
Kan inte förstå hur lyckligt lottad jag är!




Champagne som bror bjöd mig och Jocke på! Tack världens bästa lillebror! ♥





"Joachim Varje Dag" står det i min ring!

Jag Älskar Dig!


Kommentarer
Postat av: Kronprinsessan viktoria

Naaaaaaaaaw!!!! Ja tro ja döööööör!!! Gu så gulligt!! Daniel gjorde inte så gulligt alls, buuhuu!! Vad roligt att du oxå är förlovad!!! Blide bröllop i sommar för ni me?? Puss //Vikkan

2010-02-08 @ 18:19:10
Postat av: Celie

GRATTTIS!!!!!

2010-02-08 @ 18:19:54
Postat av: Pia

Men jisses vilken lipsill man är!!!



Nu storgrinar jag - igen!!!



GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!



Puss & Kram



från TeamMelwin genom Pia

2010-02-08 @ 18:43:57
URL: http://www.teammelwin.se
Postat av: Anonym

Celie: Tack så mycket! :)



Pia: Haha, tjejerna på jobbet gjorde samma sak idag när jag berättade! Tack så mycket, är lyckligt lottad! :) Kraam!



Vikkan: Åh nej jag vet ju det. Men han är ju en stekare också, de är inte så romantiska, mest stel bara. Min Jibber-Jogos är det lite mer krut i! Japp, bröllop i sommar. Du ser mig snart posa i min brudklänning på Hänt Bilds framsida!

2010-02-08 @ 18:54:16
Postat av: Ida

Gaah vad fint! Jag fick tårar i ögonen när du skrev att Jocke hade det vad kul min älskade älskling ni är världens bästa tillsammans vad glad jag blir du vet att nu är det giftemål inom 1 år som gäller wee saknar dig så min älskling är på en karibisk ö i honduras håller på att ta dykcerf yey så om ni vill gifta er på havsbotten kan ialf jag vara med :) puss puss puss

2010-02-08 @ 19:58:55
Postat av: Ida

Gaah vad fint! Jag fick tårar i ögonen när du skrev att Jocke hade det vad kul min älskade älskling ni är världens bästa tillsammans vad glad jag blir du vet att nu är det giftemål inom 1 år som gäller wee saknar dig så min älskling är på en karibisk ö i honduras håller på att ta dykcerf yey så om ni vill gifta er på havsbotten kan ialf jag vara med :) puss puss puss

2010-02-08 @ 20:00:00
Postat av: Åsa

Men åh Frida, nu hittade jag ju hit och fick de gulliga detaljerna också. Tänk att det bodde en sån romantiker i Jocke! :) Grattis gumman!

2010-02-09 @ 20:40:10
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: sara

Hej Frida, tänkte bara säga att ni är så himla fina tillsammans! JÄTTEGRATTIS till er!:) /sara bratell

2010-02-11 @ 20:00:00
URL: http://banaris.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D:D:D:D

Åh jag började oxå gråta!! Fyfaaaaaaan, har inga ord typ! Nu får jag snart gå på bröllop ändå? :D hihih. Nu ska jag dö lite

2010-02-13 @ 00:12:06
URL: http://elrl.blogg.se/
Postat av: Jennifer

FRIDA!!! Gud vad roligt, jag är så glad för din skull:) Jag fick verkligen tårar i ögonen då jag läste detta inlägg, sjukt gulligt!

Kramkram och grattis!! :D

2010-02-13 @ 02:03:22
URL: http://jenniferflyckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0