Husjakt!

Oh My God nu har man börjat växa upp! Har inte ens varit förlovad i en vecka och nu börjar jag redan planera hela min framtid.

Efter maten nu så har jag suttit och kollat på hus, är sugen att påbörja mitt vuxna liv nu, haha hur mycket mer vuxen jag nu kommer att bli. Men det finns fan INGENTING ute nu! Jag blir så less, jag vill ha ett hus och jag vill ha det NU!

Men det kommer nog ta ett tag för både jag och Jocke är ganska kräsna, så vi kommer nog inte bli nöjda i första taget.. gaah, dessutom måste mycket vara gjort på huset för varken jag eller Jocke har tålamodet att renovera allt för mycket!

Så summa sumarum (tror det finns ett uttryck som heter så) nu börjar mitt vuxna liv!

Klara       Färdiga      Gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0