Hur ska man orka?

Idag har jag varit ansvarig för beställningarna inför helgen och måndag.

Oh shit vilket mörker!

Hur ska jag klara det här utan att få magsår sen när jag går som butikschef till våren?!
Det är dubbla kylbeställningar, tänka på allt som ska komma till helgen, förbereda så mycket som det går, se till att inget tar slut "tänk på att det ska räcka i två dagar", ta alla klagomål om det vore så att man glömt nåt!

Gaaaaaah!!

Det blir till att bunkra upp medecinskåpet med Losec så man klarar sig igenom detta. Sitter och har ont i magen nu och hoppas att jag gjort rätt så de får nån kylbeställning imorrn och på mån!

"Man lär sig av sina misstag"

Hoppas alla känner till det uttrycket...

Kommentarer
Postat av: Sara

Frida,du är braaa=)

2010-02-27 @ 10:47:06
URL: http://sarakullh.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha.. tack Sara! Tur att du jobbar dag med mig ons,tors, fre :)

2010-02-27 @ 17:48:07
Postat av: Krullan

jadå dedär fixar vi;)

2010-03-02 @ 20:40:02
URL: http://sarakullh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0