Försökte iallafall..

Igår gjorde jag ett tappert försök att bleka mina tänder själv. Inte så lätt som man kan tro.
Jag har haft den där gelen hemma ett tag nu och jag vet inte om den är 100% bra fortfarande för den var liksom klumpig, inte så "gelig".
Iallafall så formade sig inte skenorna så som jag ville så jag var tvungen att hålla i den hela tiden, sjukt jobbigt.
Och sen blev det inte så mycket till reslutat heller, måste nog testa det en gång till ikväll tror jag... drygt!

Men så är det ju;

"Ska man vara fin får man lida pin"


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ett stort grattis till förlovningen sötisar! Vad roligt, ni är så söta tillsammans! Stor kram till er båda!



2010-02-18 @ 20:50:12
URL: http://inspirationsbloggen.blogspot.com/
Postat av: Frida

Tusen tack Katarina! Känns otroligt roligt :)

Hoppas allt är bra med er! Massa kraamar!

2010-02-22 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0