Finbesök!

Ikväll fick vi besök av Emila och lilla Lukas!
Hon ringde och hade varit i Birsta, och tänkte komma upp och säga hej. Så när hon kommer in till oss har hon med sig en förlovningspresent! Wow!

Och det är inte vilken present som helst heller, utan en ELVIS-SKÅL! Så himla gulligt!
Nu har jag en vas, två koppar, ett fat, en liten skål och en stor skål. Hela serien, så nu kan alla komma till mig och bli bjuden på vas som helst i Elvis-form.

Tack gumman! ♥

Sen kan jag inte låta bli att nämna hur otroligt gullig lille Luke är! Man bli kär så fort man ser han, lilla fisen!
Han var lite trött och ledsen till en början men sen började han prata och skratta som vanligt, hur söt som helst!



Min fina Elvis skål! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0