En tårtbit till...

Har precis kommit hem från mammas kalas, eh vet inte om det fortfarane heter kalas när man fyller 48? (hoppas inte mamma läser min blogg OM det är så att jag skrev fel ålder, *gulp*)

Iallafall så har jag tryckt i mig både smörgåstårta och gräddtårta, jag är inte så förtjust i gräddtårta, men i brist på annat så :) Men enligt Sofia, som inte äter kolhydrater, så är det bara bra att trycka i sig grädde, olika feta såser och annat fett. Låter som en diet i min smak om det inte vore för att man inte får äta KOLHYDRATER! Det vill säga inte potatis, pasta eller ris. Min fråga är då.. vad äter man då till allt kött? Dålig diet!

Jag kör mer på inge karra mitt i veckan och sen på helgerna får man äta vad man vill i vilka mängder som helst!
Plus att jag har ju börjat träna på gym och vad är egentligen meningen med det om inte för att ha en ursäkt till att äta mer gotta?!

Nä skit i dieter, sluta äta godis på veckorna och börja träna istället!

(måste tillägga att Sofia också tränar, så hon är dubbel-duktig... usch ;))

Kommentarer
Postat av: BiggestLoser

Sluta vara så duktig!!!!!!!!!!!

2010-02-11 @ 22:22:19
Postat av: Not the biggest loser

Jag är ju inte duktig! Jag har ju tryckt i mig en massa godsaker ikväll :)

2010-02-11 @ 23:30:10
Postat av: emma

Det låter bra tycker jag! ^^

2010-02-13 @ 00:26:06
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0