Du är vad du äter

Sitter och kollar på det programmet nu.. åh shit vilka skuldkänslor man får då?!
Vad trycker jag i mig egentligen?

Frukost: En kopp te (brukar äta en macka också men det hann jag inte med idag)

Lunch: En pirog och lite keso

Middag: Skinksås med spagetti

Inte direkt den bästa kosten kan jag tänka mig...

Men hur många gånger har man inte tänk "nu ska jag börja äta nyttigt och bara laga sån mat, dricka nån bra dryck på morgonen som är skitäcklig"

Känns inte som det kommer hända!
Men nu fick jag en liten kick, så jag går ut och går med hunden!

Bra början tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Alskar dig vannen! Aaaa shit! det ar SA varmt har! sa jobbigt! Fel farg paet paraplyena i drinkarna, sand overallt! Saltvatten i haret ah du fattar SA HIMLA JOBBIGT haha naaah Befinner oss i Guatemala just nu, ingen strand har forran senare, hanger i djungeln och kollar pa gigantiska gamla mayaruiner, ar i en jatte mysig stad nu som heter Flores, en o mitt ute i en stor sjo. Saknar dig massa love you!

2010-02-26 @ 18:29:35
URL: http://www.ontheroad.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0