Broke..

Var på stan och skulle handla en present till min mamma idag som fyller år imorrn. Men som vanligt så hittade jag mer saker som jag skulle vilja ha. Men man skulle ju kunna köpa en tröja till mamma som jag sen kan låna.. hm..

Iallafall så blev det lite shopping idag, trots att jag redan bränt typ hela min lön nu när vi var nere i Sälen.
Jag hittade en jättefin tröja på Lindex, ögonskugga, ansiktsmasker och lite annat smått och onödigt.



Lindex är sjukt underskattat, iallafall för min del. Jag har trott att Lindex bara har typ "tant-kläder" och jag glömmer hela tiden att gå in och kolla där. Men nu har jag upptäckt att man faktiskt kan hitta ganska bra grejer där. Cool Man! Tummen upp för Lindex!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0