Alla ♥ Dag

Glad Alla Hjärtans Dag allihop!

Har jobbat hela dagen, inte så mycket romantik över det. Men när jag kom hem blev det dessto mer romantik.
Blev överraskad med en helt fantastisk middag bestående av fläskfilé, potatisgratäng och vitlöksbröd!
Jocke hade stått vid spisen och kockat! Och som om inte det vore nog.. vi hade sagt att vi inte skulle köpa nånting till varann, men trots det stod det en jättefin blombukett på bordet + två trisslotter och ett fint kort (som Jocke knåpat ihop själv) haha låter som jag pratar om ett barn, men det är det inte utan min 30 åriga fästman!

Känns skönt att få säga det, fästman!

Så min alla hjärtans dag kunde inte ha blivit bättre!
Nu blir det OS hela kvällen (vad gör man inte efter en sån överraskning!)

Hoppas eran dag blir lika bra som min! ♥




Mitt fina kort
(det ligger mycket kärlek bakom det kortet.. naaah)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0