Efterfest?

Har suttit och kollat på lite bilder på min kamera som tydligen gick lös i sälen.
I fredags blev både jag och Jocke liiite väl törstiga så vi gick båda och la oss tidigare än de andra. Ja.. tidigare än singelkillarna iallafall!

Dagen efter kom folk och frågade oss hur i hel*ete vi kunde sova igår natt. Inga problem tänkte jag och Jocke som hade sovit som två stockar, två fulla stockar.
Tydligen så hade det varit fest i våran stuga (där ingen singelkille bodde, ja förutom Dore och Eric och de två är ju ansvarsfulla killar) och grabbarna hade dragit dit några brudar. Fine tänkte vi eftersom vi inte stördes av det.. tills vi fick höra alla historier om vad som egentligen hänt.

En tjej hade sprungit spritt språngande naken typ hela kvällen, en tjej hade blodat ner hela vårt badrum, en hade "tappat" sina strumpbyxor och sen hade alla suttit halvvägs in i vårat rum och skrikit! Inte nog med det så fick vi sällskap i vårat rum hela natten. Danne blev också less på efterfest och istället för att sova i sin egen säng ville han sova med mig och Jocke. Mysigt!

Men jag och Jocke sov som två små söta lamm... kul med efterfest, nästa gång ska jag också vara med!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0