Sjuukt jobbigt...

Det är så sjukt jobbigt att behöva hoppa in i duschen när man är sjuuukt trött!
Men nu är jag nyduschad och fräsh igen.. voila!

Ikväll direkt efter jobbet var det kalas hemma hos Mary som gällde! Massa gó fika, muffins, bullar, kakor, tårta och kaffe. Eller ja.. en kopp kaffe iallafall. Marie är ingen kaffe drickare så hon hade inte riktigt räknat med att folk kanske dricker mer än EN kopp kaffe. Naaah tack ändå ;)

Riktigt skönt att ha gjort klart helgen också.. hoppas allt är som det ska i butiken!
Nu börjar min nedräkning för sälen! Bara TRE dagar kvar! Wiiiie! Ska bli såå skönt! Mamma sa att det ska bli fint väder hela veckan också, kunde inte bli bättre! Men.. väderkillarna/tjejerna har ju som alla vet inte alltid rätt så jag ska kanske påbörja nån soldans innan avresa kanske, för säkerhets skull.

Nu blire god natt för mig, upp och jobba halv sju imorrn igen!

PÖSS & GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0