Sista minuten...

Alltid ute i sista minuten! Håller på att packa för fullt nu, har min lilla lista som jag skrivit på allt som jag ska ha med mig! (klapp på axeln)

Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska duscha ikväll eller imorrn bitti innan vi åker (?) Grejen är bara det är vi åker 06.00 på morgonen... PÅ MORGONEN!! Känns inte som att jag egentligen orkar pallra mig upp halv fem på morgon för att duscha! Nope, får ha en frisyr som nån som slickat på ett batteri istället!

Ikväll är det Grey´s.. wiie! Förra programmet var bara skumt så jag hoppas att det här är ett helt vanligt underbart Grey´s avsnitt!

Nu ska jag fortsätta med min packning!

God kväll allihop!


Kommentarer
Postat av: ss

Ha så kul! Åk lite bräda och drick lite öl för mig också :D

2010-04-15 @ 14:23:54
URL: http://banaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0