Istället för väckarklocka?

Igår morse fick jag en ovanlig väckning på morgonen. Min kära vän Ida är i USA nu och reser med sin pojkvän Martin. Så hon var förmodligen ute och festade natten lång när hon bestämde sig för att väcka mig med följande sms;

Sms nr 1: "Bada med delfidr i USA san diego cooj man. Sakmar dig massa my love!"

Sms nr 2: "Lyssnar på Elvis är as full ligger i hängmatta ska på spa imorrn kl 9 bada sjögrär klippte oss gidag bor på stranden martin fyller år kul för han gillar ej tårta bara tårta som en borg med kanoner ska bada dm"

Sms nr 3: "Ida är en helkroppkram du du du Ida är en korvtjorre du du du"

Sms:en kom 05:39!

Tack för uppdateringen min älskling! Saknar dig typ tusen!! ♥
Grattis i efterskott Martin! Diggar din låt; "Ida är en korvtjorre"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0