Inflyttningsfest!

Igår var det sega och trötta huvuden här hemma. Jocke klev motvilligt upp ur sängen på morgonen, har var i sitt essä på fredagskvällen vill jag lova! Ingen gammal 30-åring där inte!

Vi åkte ner på stan en sväng med mamma och Micke, sen blev det middag hemma hos mormor och morfar med släkten.
Alltid lika god mat hos mormor! ♥ Och roligt att få träffa alla kusiner!

På kvällen var vi på inflyttningsfest hos Ida och Jimmy på Mosstigen!
Tack för en underbart rolig kväll! Och god mat (ja jag fick i mig lite mat där också trots att jag var proppmätt sen mormor).
That´s me!

Nu ska jag iväg till farmor i Sundsvall och äta ännu mer!!

Ha en trevlig dag allihop!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0